Jdi na obsah Jdi na menu
 


Od společnosti Blizzard nelze čekat nic jiného než tituly té nejvyšší kvality, které si vždy získají oblibu milionů hráčů po celém světě. Jinak tomu jistě nebude ani v případě fantasy MMORPG World of Warcraft, které hráče zavede do světa Azeroth, kde se odehrávaly doposud všechny tituly v sérii Warcraft. World of Warcraft se bude do značné míry lišit od ostatních MMORPG a fanouškům původních realtime strategií Warcraft nabídne možnost poznat svět Azeroth ze zcela jiného pohledu. Na všechny, kteří se WoW po vydání upíšou bude čekat nádherně zpracovaný a neuvěřitelně rozlehlý 3D svět, kde nechybí mohutná pohoří, vyschlé pouště ani ty nejtemnější lesy skrývající netušená nebezpečí. WoW bude hra přístupná jak zkušeným MMORPG hráčům, tak i naprostým nováčkům. Tato přístupnost se projeví hned při tvorbě postavy, kdy si hráč bude moci vytvořit postavu dle svého přání a představ. K dispozici budou všechny (z Warcraftu) známé rasy včetně Lidí, Nočních elfů, Taurenů, Orků, Trpaslíků a dalších. Tvůrci se o hru budou starat i po jejím dokončení a každou chvíli bude dostupný nový quest pro jednoho, či více hráčů. World of Warcraft se zkrátka stane rájem pro vyznavače fantastických dobrodružství, která nikdy nekončí.

 

 

Stormwind
Město Stormwind stojí jako poslední bašta Lidské moci v Azerothu. Znovupostaveno po Druhé Válce, Stormwind je zázrak Lidského designu a inženýrství. Stormwindské stráže udržují za zdmi města mír, zatímco mladý král, Anduin Wrynn, vládne ze své mohutné věže. Čtvrť Bazaar se hemží obchodem z celého kontinentu a v ulicích Starého Města můžete potkat toulající se Válečníky všeho druhu. Na severu neovlivněn pleněním Pohromy, Stormwind stále čelí svým nebzpečím, jak zvenku, tak zevnitř.

 
Ironforge
Zatímco mnoho Trpasličích měst padlo během Druhé Války, mohutné město Ironforge nebylo nikdy narušeno invazní Hordou. zázrak umění Trpaslíků tvarovat skály a kámen, Ironforge byl postaven v samotném srdci hory: rozsáhlé město obchodníků, průzkumníků, horníků a Válečníků. Přestože byla Aliance oslabena nedávnými událostmi, Trpaslíci z ironforge, vedeni králem Magni Bronzbeardem, vytvářejí novou budoucnost světa.

 
Darnassus
Vysoko ve větvích velkého stromu Teldrassil, leží krásné město Daranssus, nové útočiště samotářských Temných Elfů. Druidi, Lovkyně, stejně jako Váelčníci si udělali domov v řadách dřevěných boudách a jemně pěstovaných hájích. Chrám Měsíc se nad stromy zvedá jako zářící maják, obklopen kolonádní Síňí Spravedlnosti, kde se ostražití strážci shromažďují, aby chránili kraj. Pod vládou vysoké kněžky, Tyrande Whisperwindeovou, stojí Darnassus jako tichý pomník všemu, co je Temným elfům svaté. Město v souladu se spěchem a proudem přírody, Darnassus byl postaven na březích velkého jezera, s elegantními mosty klenoucími se nad jeho čistými vodami. Jinde padající listy pokrývají měkké městské cesty.
 

Orgrimmar
Pojmenován na památku legendárního Orgrima Doomhammera, Orgrimmar byl založen, aby se stal hlavním městem nové domoviny Orků. Postaven v obrovském, větrném kaňonu v drsné zemi Durotar, stojí Orgrimmar jako jeden z největších Válečnických měst na světě. Za ohromnými zdmi Orgrimmaru sdílejí staří šamani jejich vědomosti s nejnovější generací vůdců Hordy, zatímco Válečníci zápasí v gladiátorské aréně, aby si zdokonalili jejich schopnosti a připravili se na zkoušky, které na ně čekají v této nebezpečné zemi.

 
Thunder Bluff
Velké město Thunder Bluff leží na vrcholu řady stolových hor, z kterých je vyhlídka na travnatý kraj Mulgore. Kdysi kočovní Tauři nedávno založili město, jako centrum pro obchodní karavany, cestující obchodníky a řemeslníky všeho druhu. Hrdé město je také útočištěm pro statečné Lovce, kteří stopují svou kořist na planinách Mulgoru a okolí. Dlouhé provazové mosty se klenou nad roklemi mezi stolovými horami, na vrcholech se stany, barevně pomalovanými totemy a spirit lodgi. Mocný náčelník, Cairne Bloodhoof, dohlíží na hemžící se město, zajišťujíc, že sjednocené Taurské kmeny žijí v míru a bezpečí.

 
The Undercity
Hluboko pod rozvalinami hlavního města Lordaeronu, byli královské kobky změněny na baštu zla a nemrtvých. Atrhasem původně zamýšlené, jako základna moci Pohromy, nadějné "Undercity" bylo opuštěno, když byl Arthas povolán k pomoci králi Lichů do vzdáleného Northrendu. V Arthasově nepřítomnosti přivedla Temná Dáma, Sylvanas Windrunner vzbouřenecké Opuštěné do Undercity a prohlásila ho za své vlastní. Od usídlení se pracovali Opuštění na dokončení zvráceného bludiště katakomb, hrobek a kobkách, které Arthas načal.  

 

 

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář